
Рита Ора се чувства притискана да споделя лични моменти в социалните мрежи 10 юли, 2023

Rita Ora Taika Waititi
Снимка: БГНЕСРита Ора обвини социалните мрежи за липсата на дори и малка мистериозност около съвременните знаменитости. Певицата, която има 16 милиона последователи в Instagram, обсъди нарастващата популярност на платформи като Instagram, Twitter и TikTok през последните години. Тя вярва, че известните хора вече нямат личен живот, защото феновете знаят практически всичко за тях.
„Мисля, че мистерията е изчезнала“, каза Рита пред The Telegraph. „Няма как да видите огромни групи хора да се радват, когато известен човек се качи в кола, както от времето на Бийтълс, чието слизане от самолет е предизвиквало хиляди да дойдат да гледат на живо.“
32-годишната звезда не е непозната за социалните медии и редовно споделя снимки зад кулисите от изявите си на важни събития и публикува новини за музиката си, включително новия й албум You & I, който трябва да излезе на 14 Юли.
Рита, която има 2,6 милиона души, следващи акаунта й в TikTok, признава, че често се чувства под натиск да даде поглед към живота си на лоялната фенбаза.
„Сега хората могат да виждат какво правите през цялото време“, обясни тя. „Имате Instagram, TikTok и от вас зависи колко ще споделяте, но ако не го правите, хората си казват „За каква се мислиш?“
🎤 Ahead of her most intimate album yet, the pop star on fleeing war-torn Kosovo, not being ‘perfect’ and the troubling costs of fame https://t.co/hnp6tonWlk
— The Telegraph (@Telegraph) July 7, 2023
Хороскоп Виж всички
Новини

Коледни аромати - магията на празниците

„Давам“ - първата песен от соловата кариера на Venci Venc’

Дженифър Лопес с нов албум и филм "Това съм аз...Сега"

От днес София забранява старите коли в центъра

ТОП 5 на страните с най-много естествени езера

Коледни светлини и музика завладяват Велико Търново

Кюстендил възражда традицията за Коледно градче

Тейлър Суифт е най-слушаният изпълнител в Spotify

Декември ще започне с валежи и студ, после ще се затопли

„Всичко е любов“ - 44 години след премиерата, на големия екран

„Каритас България“ стартира поредното издание на кампанията „Защото СМЕ ХОРА!“
