The Voice | Magic FM&TV | Витоша | Веселина
гледай слушай

Започва 11-то издание на потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”

10.06.2019
От днес до 16 юни (включително) всеки потребител може да подкрепи предпочитаната от него марка в общо 36 категории

Днес, 10 юни, в 16:00 часа започва гласуването в първия етап на 11-то издание на единствената потребителска класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.

От днес до 16 юни (включително) всеки потребител може да подкрепи предпочитаната от него марка в общо 36 категории, като гласува за нея на он-лайн адрес www.mylovemarks.eu. По време на този първи кръг потребителите избират своите любими марки в падащо меню за всяка от подбраните категории. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.

Подбрани са 36 категории:

1. ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ.
2. ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ.
3. БУТИЛИРАНИ ВОДИ.
4. КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ.
5. ЯДКИ, ЧИПС, СОЛЕТИ.
6. ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ.
7. МЕСНИ ПРОДУКТИ.
8. МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ.
9. МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ.
10. БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ.
11. БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА.
12. ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА.
13. БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА.
14. БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ.
15. АВТОМОБИЛИ.
16. ЗАВЕДЕНИЯ.
17. УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ.
18. РАДИО.
19. ТЕЛЕВИЗИЯ.
20. ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ.
21. ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ.
22. БЪЛГАРСКА МАРКА.
23. БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ.
24. ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ.
25. ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ И ДОБАВКИ.
26. ПРОТИВОАЛЕРГИЧНИ ПРОДУКТИ.
27. ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ.
28. ФИНТЕХ КОМПАНИИ.
29. ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ.
30. ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.
31. ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ.
32. ИТ И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ.
33. ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ.
34. ИНОВАТИВНИ МАРКИ.
35. СОБСТВЕНИ МАРКИ.
36. СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ.

Класацията се провежда в три етапа. Втори етап ще се стартира на 20 юни и ще продържи до 26 юни (включително), като в този период потребителите могат да гласуват за до 3 от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията. Третият етап стартира на 1 юли и ще продължи до 7 юли (включително). На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория. Във втори и трети етап, потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове няма да се отчитат! Официалният коктейл по връчването на сертификатите ще се проведе на 11 юли.

Инициативата се реализира за 11-та поредна година и е единствената класация, основана само върху мнението и нагласите на потребителите. „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

БРАНД МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА:

През 2019 г. класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” стъпва уверено в първата годината на второто десетилетие. За това поставяме класацията на ново ниво. За първи път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите – тези, които са допринесли с креативност, иновативнастратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта/услугата и емоционалната му връзка с потребителите. Това са специалистите, стоящи зад всяко послание, слоган, статия, постове в социалните мрежи, които разбират потребностите на своите последователи и денонощно са близо до тях. Те поддържат жив огъня на любовта между бранда и потребителя.

Ето защо, тази година екипът на класацията, следвайки обществения вот и резултати в рамките на класацията, ще възнагради и специалистите, отговорни за превръщането на една марка в предпочитана и любима. Като връчи награди не само на спечелилите марки във всяка категория, а и на професионалистите, стоящи зад успешния бранд – на марките-финалисти в ТОП 3.

Въвеждате нова марка на пазара? Препозиционирате търговска марка? Намирате локалното в един глобален бранд? Разчупвате стереотипите и провокирате?

Вашето място е в "Бранд мениджър на годината". Целите на конкурса са да се разгласят резултатите от успешни кампании и да отличат най-динамичните и иновативни специалисти, които стоят зад тях.

ТОП СЪБИТИЕ ЗА БРАНД МЕНИДЖМЪНТ:
„BRAND TALKS” – The First Branding Conference

Освен класацията и церемонията по награждаване на брандовете и техните мениджъри, ще се проведе и дневно събитие, на което ще бъдат представени най-новите подходи и тенденции в бранд мениджмънта. Ще имате и уникалната възможност да чуете историите на успеха на едни от водещите световни брандове и специалисти. Световноизвестни специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще се присъединят към нас, за да споделят своя опит и да дадат ценни препоръки кое е разковничето и как трябва да общуваме със съвременния потребител, за да имаме емоционална връзка и лоялни клиенти. Ще чуете вдъхновяващи истории, примери от практиката и ценни съвети как да направите своя бранд не просто успешен, а любим.

В момента Най-добрият микс от песни 00:00 - 11:00
  • Ruska Kalcheva, Slavka Kalcheva Tragnala E Ruma Moma 19:04 в момента
  • Demy Ela 18:59 Предишна
  • Vasil Naydenov Sled Kraya Na Sveta 18:56 Предишна
  • Milan Petkovic Kad Zaboli 18:47 Предишна
  • Preslava I Kogato Samne 18:44 Предишна
  • Konstantinos Koufos Sta Kalytera 18:40 Предишна
  • Whitney Houston Didn't We Almost Have It All 18:35 Предишна
  • Tose Proeski Nesanica 18:26 Предишна
  • Vanya Jivot Moy 18:23 Предишна
  • Giorgos Mazonakis Sabbato 18:19 Предишна

Програма

23:00 - 00:00 Ретро микс

00:00 - 11:00 Най-добрият микс от песни

11:00 - 12:00 Веселина топ 10

12:00 - 16:00 Честито

16:00 - 17:00 Ретро микс