Минималната заплата скача от 2024 година 01 Февруари, 2023
Депутатите приеха на второ четене поправките в Кодекса на труда, с които от догодина минималната работна заплата ще бъде 50% от средната брутна работна заплата за страната. Увеличението влиза в сила от 2024 година.
Тя ще се изчислява за период от една година. Включват последните две тримесечия на предходната и първите две тримесечия на текущата година, като тя трябва да е в размер не по-малко от 50 % от средната брутна работна заплата за предходните 12 месеца.
Законът влиза в сила 3 дни след публикуването му в Държавен вестник. Процедурата започва от 1 септември нататък и влиза в сила от 2024 г.
За определяне на нивата на МРЗ депутатите дебатираха повече от час.
Хороскоп Виж всички
Новини
Илиян Бойд и Паолла с палава провокация в „Па па па“
Програма насърчава общуването между българи и чужденци
Над 7 млн. туристи посетиха България за девет месеца
28,4% от младите българи не спортуват и не се движат
MONA с послание в новата си песен - „Всяка крачка напред е победа“
Пиперливият хумор на Радой Ралин оживява в центъра на Сливен
Лионел Меси изигра последното си танго за Аржентина
Допълнителни правостоящи места за концерта на Цеца на 7 ноември в София
Новите правила за втората пенсия: Какво става с парите ни?
Торино, Пашата и Анелия палят като барут в новия си проект
Josephine се завръща с новия си сингъл „Dahtilidi“