
Емануела вдъхнови италиански производител на вино 27 август, 2010

Емануела вдъхнови избата на най-големия италиански инвеститор за последните 20 години в България и те създадоха специална концепция в нейна чест. Екипът видя Емануела като "Буря от емоции" и посвети рекламната кампания на марката "Свети Илия" на нея и подбра селекция от вина, за да създаде изцяло нов продукт - своя подарък за талантливата певица - "Свети Илия за Емануела".
"Използвайки историята за Свети Илия като повелител на бурите взехме бурята като ключов елемент, създадохме емоционална линия на посланието "буря от емоции" - Буря, Дъжд, Стихия, Непреклонна Природа, Сила, Непринуденост, Емоция, Спонтанност, Откровение, Настроение… Няколко часа след като се роди идеята, ние вече открихме и истинската "Буря от емоции" от плът и кръв в лицето на Емануела. Усещането, което имаш когато тя е около теб е все едно се задъхваш, тя мисли за няколко неща едновременно, върши няколко неща едновременно, всяка нейна емоция се изписва на лицето, в очите ú. А точно самите очи асоциираш с буря, след която не знаеш дали ще оцелееш. С две думи - отнесен от тайфун. Така Емануела беше избрана да изиграе ролята на бурята, която приема човешки образ и ти разкрива цялата
Хороскоп Виж всички
Новини

Силистренският театър с е безплатно представление на "Вражалец"

Миле Китич направи дует с дъщеря си

Започва пролетният етап на кампанията „Грамотни ли сме?“

"Джон Уик 4" превзе киносалоните по света – премиерата у нас е този петък

Разград ще отбележи Световния ден на театъра с празнично шествие и спектакъла "Търновската царица“

Бургас и Стара Загора честват Деня на Тракия и 110 години от Одринската епопея

Свикването с лятното часово време може да отнеме две седмици

С грижа и любов за женското сърце

Откриват Мото сезона под надслов „Пази мотористите, и тях някой ги чака в къщи“

„Часът на Земята” - гасим светлините за час, за да подкрепим планетата

Благовещение е - време за добри новини и добри дела
