
Ретро влак с парен локомотив ще радва пътници по маршрута София – Банкя на Лазаровден 31 март, 2025

БДЖ организира специално пътуване с най-стария възстановен парен локомотив, произведен през 1908 г. Ретро влакът ще направи два курса между София и Банкя на Лазаровден (12 април, събота).
Инициативата е в партньорство с Националния етнографски музей – БАН.
Историческо пътуване с парен локомотив
Локомотив 26.26 ще води тематично украсена композиция с три вагона. Разписанието е следното:
-
Първи курс:
-
09:00 ч. – потегляне от Централна гара София
-
09:42 ч. – пристигане в Банкя
-
11:10 ч. – тръгване обратно към София
-
11:51 ч. – пристигане в София
-
-
Втори курс:
-
13:50 ч. – тръгване от София
-
14:32 ч. – пристигане в Банкя
-
16:00 ч. – връщане към София
-
16:51 ч. – пристигане в София
-
Празнична атмосфера и изненади
По време на пътуването пътниците ще се потопят в празничния дух на Лазаровден, Цветница и Великден. За най-малките ще има образователни подаръци и интересни факти за българските народни традиции.
Разходка в Банкя
При престоя в Банкя ще има възможност за разходка в градския парк, където посетителите могат да разгледат реставрираната Централна минерална баня и живописния парк „Ротонда“.
Билети и цени
Двупосочен билет:
-
35 лв. за възрастни
-
17.50 лв. за деца до 10 години
За още любопитни новини – слушай радио Веселина – най-добрият микс от песни!
Хороскоп Виж всички
Новини

"Мирише на любов" - лятното предложение на Кали

Добрият и качествен сън води до добро здраве и качествен живот

Доброволци се включват в кампанията "Пътеки на гражданите" на Витоша

Семейни приключения в Националния военноисторически музей този уикенд

Българският филм „Стадото“ се бори за „Оскар“

Нови изравнителни сметки за отоплителен сезон 2024/2025 в София: 48% от домакинствата с възстановявания

Нова електронна система за управление на ваксините в България

Иван Радуловски представя новата си песен "Мария"

Голяма Богородица е. Имен ден имат 179 хиляди българи

Йоргос Мазонакис е приет в психиатрична клиника

С "Жена мечта" Меди каза НЕ на комерсионалното възприятие за красота
