The Voice | Magic FM&TV | Витоша | Веселина
гледай слушай

Потребителите избраха финалистите сред любимите си марки

27.06.2019
На 1 юли стартира последният етап на класацията

Над 19 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. В рамките на 7 дни (от 20 до 26 юни) общо 216 марки в 36 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да гласуват за до три от общо 6-те бранда в отделните категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен етап от класацията, който ще стартира на 1 юли и ще продължи до 7 юли, включително. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2019 година.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php.

В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ брандове - финалисти са: Grant’s, Glenfiddich и Burgas 63. Предпочитаните ВИНА И ВИНАРСКИ ИЗБИ са: Salty hills, Винарска изба Логодаж и TRASTENA. Любимите БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са: Трапезна вода „Жива вода”, Хисар и Бачково. На финал в КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ отиват: Spetema, DolceGusto и Nescafe. Продължаващите в последния етап ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ са: ядки Детелина, ядки Rois и Ядки Вуйчо Ваньо. Топ 3 продукти в ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ са: Сладки времена, Лукчета и бисквити Belvita. Марките – финалисти в МЕСНИ ПРОДУКТИ са: Тандем, Compass и Деликатесен. След оспорвана битка за финалния кръг в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ се пребориха Боженци, кисело мляко БИЛЛА и Белииса. Сред най-предпочитаните МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ са: майонеза Краси, сосове Краси и Дилмано Дилберо. А в БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ продължават Детелина фитнес, био храни „Моравско село” и Детелина здравословни.

Марките - финалисти в БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА са: Alverde, All Nature и Evterpa. В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА в челната тройка потребителите избраха Bioderma, Skincode и Bio-Oil. В категория БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА на финал отиват Mustela, babylove и ABCDerm. А в БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ продължават брандовете Colief, Water Wipes и Kuniboo. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове във втори кръг събраха Peugeot, Great Wall и KIA. Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ на българския потребител са: HAPPY BAR&GRILL, Mr Pizza и Godzila. В УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ на финал отиват alergii.com, nova.bg и www.kulinarium.bg – BILLA Кулинариум. В Топ 3 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ продължават NOVA, bTV и DIEMA FAMILY. Най-слушаните РАДИА у нас са: радио Витоша, БГ Радио и Radio Fresh. Брандовете - финалисти в раздел ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ са: А1, Vivacom и Telenor. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат Армеец, SDI Застрахователен брокер и Булстрад Живот.

Финалистите в категория БЪЛГАРСКА МАРКА са: Credissimo, Техномаркет и Tesy. В челната тройка в БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ са отличени HAPPY BAR&GRILL, Майонеза Краси и Захарни заводи. Топ 3 ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ са: No Spa, Magne B6 и Мукосолван натурал. А финалистите в категория ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ са: Doppelherz, Magne B6 Стоп Стрес и NOVANIGHT. В новата категория ПРОТИВОАЛЕРГИЧНИ ПРОДУКТИ сред най-предпочитаните брандове са: Xyzal, Zyrtec и Zуrtec-D. Продължаващите ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ в последния етап са: Fibank, Кредит МОМЕНТО на Пощенска Банка и УниКредит Булбанк. А топ 3 ФинТех компани са: Easy Credit, Credissimo и Vivus. Финалистите в ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ са: Villa Ekaterina, Био хотел Моравско село – Предела и Zornitza Sands. На финал в категория ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ отиват BILLA, Kaufland и дм България.

В Топ 3 в ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ продължават: shop.biohotel-bg.com - био магазин Моравско село, coffeemall.bg и foodpanda.bg. В отрасъл IT и софтуерни продукти на финал потребителите изпратиха Hewlett Packard Enterprise Company, Samsung и Tek Experts. В особено оспорваната категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ на финал отиват А1, Kaufland и Happy Bar & Grill. В раздел ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат Happy Bar & Grill, А1 и SDI Застрахователен брокер. В категория СОБСТВЕНИ МАРКИ финалисти са: Sopharmacy; Kuniboo, Kaufland и BILLA Brand. А в СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ в Топ 3 потребителите са определили BILLA Градини, Минерална вода Хисар и K-Classic, Kaufland.

Класацията се провежда за 11-та поредна година. За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Третият последен кръг ще се проведе в периода 1 – 7 юли, в рамките на който ще станат известни брандовете - финалисти в 11-тото издание на класацията. ТОП 3 марките във всяка категория, както и техните бранд- и маркетинг мениджъри ще получат статуетка и сертификат за първо, второ и трето място за ЛЮБИМА МАРКА.

Тази година за първи път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите – тези, които са допринесли с креативност, иновативнастратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта/услугата и емоционалната му връзка с потребителите. Това са специалистите, стоящи зад всяко послание, слоган, статия, постове в социалните мрежи, които разбират потребностите на своите последователи и денонощно са близо до тях.

„BRAND TALKS: Мисия „Любима марка” – First Branding Conference

Специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще се присъединят към нас, за да споделят своя опит и да дадат ценни препоръки кое е разковничето и как трябва да общуваме със съвременния потребител, за да имаме емоционална връзка и лоялни клиенти. Ще чуете вдъхновяващи истории, примери от практиката и ценни съвети как да направите своя бранд не просто успешен, а любим. Билети и повече информация за събитието могат да се закупят на www.brandtalks.eu.

Конференцията BRAND TALKS: Мисия „Любима марка” ще се състои на 11.07.2019 г. в Рейнбоу плаза, от 9:00 часа, а същата вечер от 19:30 часа ще се случи и награждаването на финалистите в класацията „Любимите марки” и „БРАНД мениджър на годината”.

В момента Най-добрият микс от песни 00:00 - 12:00
  • A. Florou Fegaraki Mou 03:42 в момента
  • Amar Gile Imam Ljubav 03:38 Предишна
  • Ivana Doza Lyubov 03:35 Предишна
  • Giannis Rizos Epikinonoume 03:32 Предишна
  • Marina Tadic Na Viskiju 03:29 Предишна
  • Toni Dacheva Ogan I Voda 03:25 Предишна
  • Tzortzina Nikaki Dosta Ola 03:21 Предишна
  • Luna Tanak Led 03:18 Предишна
  • Slavi Trifonov, Ku Ku Band 03:14 Предишна
  • Nikos Ikonomopoulos Afou Horisame 03:11 Предишна

Програма

23:00 - 00:00 Ретро микс

00:00 - 12:00 Най-добрият микс от песни

12:00 - 16:00 Честито

16:00 - 17:00 Ретро микс

17:00 - 19:00 Най-добрият микс от песни