The Voice | Magic FM&TV | Витоша | Веселина
гледай слушай

Избраха Топ 6 на най-предпочитаните марки у нас

17.06.2019
На 20 юни стартира втори етап на потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”

Близо 6000 души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Стартът на първия етап на инициативата беше на 10 юни и продължи до 16 юни. В този етап потребителите посочваха предпочитаната от тях марка от предварително селектираните 36 категории. Този кръг отличи Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, съобразно потребителския вот. Класацията се провежда за 11-та поредна година. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu.

В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са Grant’s, Tullamore D.E.W., Beluga, Glenfiddich, Burgas 63 и Jim Beam. Предпочитаните ВИНА И ВИНАРСКИ ИЗБИ са: Salty hills, Винарска изба Логодаж, Villa Ponte, TRASTENA, Винарна Мидалидаре Естейт и Gomotartzi. Любимите БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са: Трапезна вода „Жива вода”, Хисар, Бачково, Княжево, Минерална вода BILLA и Балдаран изворна вода. Предпочитаните Топ 6 марки КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ са: Spetema, DolceGusto, Baristo, Pellini, Nescafe и Bianchi. Продължаващите във втори етап ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ са: ядки Детелина, ядки Rois, Ядки Вуйчо Ваньо, солети Хрус Хрус и чипсовете Ruffles и Doritos.

Топ 6 продукти в ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ са: Сладки времена, Ментина, Лукчета, Сезони, бисквити Belvita и Sweet way. В Топ 6 МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават Тандем, Compass, месни продукти „Българска ферма”, ЕКО МЕС, Деликатесен и Стефанов. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия етап ще бъде между Елви, Боженци, Верея, кисело мляко БИЛЛА, Бор-Чвор и Белииса. Сред най-предпочитаните МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ са: майонеза Краси, сосове Краси, Дилмано Дилберо, ТРАКИ, Kikkoman соев сос и Рубикон. А в БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ продължават Детелина фитнес, dmBio, био храни „Моравско село”, домашна лютеница Хорцето БИО, Детелина здравословни и Green Superfood.

Продължаващите марки в БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА са: Alteya Organics, SO'BiOetic, Doliva, Alverde, All Nature и Evterpa. В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА в Топ 6 предпочитани марки на българския потребител са: Bioderma, Skincode, SVR, Alpecin, Bio-Oil и GinGira. В категория БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА в Топ 6 продължават Sebamed, Mustela, GinGira Alba Bebe, babylove, BIO G и ABCDerm. А в БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ във втори кръг отиват брандовете Colief, Water Wipes, Osmoforce, Имунобор Кидс, babylove и Kuniboo. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове в първи етап събраха Peugeot, Great Wall, Seat, KIA, Citroen и Haval.

Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ на българския потребител са: HAPPY BAR&GRILL, Mr Pizza, Raffy, Godzila, SubWay и Don Vito. От УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ най-предпочитани са: alergii.com, nova.bg, radar.bg, www.kulinarium.bg – BILLA Кулинариум, dariknews.bg и Vesti.bg. В Топ 6 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ са отличени NOVA, bTV, KINO NOVA, DIEMA FAMILY, БНТ 1 и 24 Kitchen. Най-слушаните РАДИА у нас са: радио Витоша, БГ Радио, NOVA NEWS, Radio Fresh, FM+ и радио Веселина. Продължаващите брандове в раздел ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ са: А1, blizoo, Vivacom, Булсатком, Telenor и Макс Телеком. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат Армеец, SDI Застрахователен брокер, Булстрад Живот, Мусала, ТТ Инс и Амарант България.

Продължаващите брандове в категория БЪЛГАРСКА МАРКА са: Credissimo, Diplomat, Harmonica, Елдоминвест, Техномаркет и Tesy. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ в първи етап са отличени HAPPY BAR&GRILL, Майонеза Краси, Детелина, минерална вода Хисар, Захарни заводи и BILLA Градини. В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ потребителите са предпочели във втори етап да продължат No Spa, Magne B6, Уринал, DIOKET, Муконазал натурал и Мукосолван натурал. А в Топ 6 на ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ остават Doppelherz, Magne B6 Стоп Стрес, Омни Биотик Панда, Ентан, RESCUE и NOVANIGHT. В новата категория ПРОТИВОАЛЕРГИЧНИ ПРОДУКТИ напред продължават брандовете: AERIUS, Xyzal, Алергозан, Zyrtec, Zуrtec-D и Кларитин.

Продължаващите ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ във втори кръг са Fibank, Кредит МОМЕНТО на Пощенска Банка, Банка ДСК, Райфайзенбанк, УниКредит Булбанк и PROFI CREDIT. А топ 6 на предпочитаните ФинТех компани са: Easy Credit, Credissimo, Vivus, Paysafe, Coface и Ferratum. Сред най-харесваните ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ се нареждат Villa Ekaterina, Био хотел Моравско село - Предела, Zornitza Sands,Термо СПА хотел Римска баня, GreenLife и СПА Комплекс Боровец хилс. А сред най-посещаваните ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ са BILLA, Kaufland, дм България, Техномаркет, Фантастико и КАМ Маркет.

Надпреварата в ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ поведоха: technomarket.bg, twiggyshop.bg, shop.biohotel-bg.com - био магазин Моравско село, coffeemall.bg, foodpanda.bg и zoya.bg. В отрасъл IT и софтуерни продукти потребителите са изпратили във втори кръг SAP, Hewlett Packard Enterprise Company, NaXex Technological Divelopment, Samsung, Oracle и Tek Experts. В особено оспорваната категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ във втори етап продължават Fibank, А1, SDI Застрахователен брокер, Kaufland, Happy Bar & Grill и Hewlett Packard Enterprise Company. А сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат Happy Bar & Grill, Credissimo, А1, SDI Застрахователен брокер, BILLA Градини и Fibank. В категория СОБСТВЕНИ МАРКИ надпреварата продължават Sopharmacy; bevola®, Kaufland; Kuniboo, Kaufland; BILLA Brand; Balea, dm и alverde, dm. А в СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ във втори кръг отиват: BILLA Градини; Българска ферма, BILLA; Минерална вода Хисар; K-Classic, Kaufland; EXQUISIT, Kaufland и K-Bio, Kaufland.

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (втори) етап на инициативата стартира на 20 юни и ще продължи до 26 юни, включително. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 36 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове. Гласуването във втори и трети кръг от класацията ще се потвърждава чрез линк, който всеки участник ще получи на електронната си поща, след предварителна регистрация. Непотвърдените гласове няма да се зачитат.

„БРАНД МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА”

Тази година за първи път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите – тези, които са допринесли с креативност, иновативнастратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта/услугата и емоционалната му връзка с потребителите. Това са специалистите, стоящи зад всяко послание, слоган, статия, постове в социалните мрежи, които разбират потребностите на своите последователи и денонощно са близо до тях. Те поддържат жив огъня на любовта между бранда и потребителя.

Ето защо, тази година екипът на класацията, следвайки обществения вот и резултати в рамките на класацията, ще възнагради и специалистите, отговорни за превръщането на една марка в предпочитана и любима. Като връчи награди не само на спечелилите марки във всяка категория, а и на професионалистите, стоящи зад успешния бранд – на марките-финалисти в ТОП 3. Въвеждате нова марка на пазара? Препозиционирате търговска марка? Намирате локалното в един глобален бранд? Разчупвате стереотипите и провокирате? Вашето място е в „Бранд мениджър на годината”. Целите на конкурса са да се разгласят резултатите от успешни кампании и да отличат най-динамичните и иновативни специалисти, които стоят зад тях.

„BRAND TALKS” – The First Branding Conference

Освен класацията и церемонията по награждаване на брандовете и техните мениджъри, ще се проведе и дневно събитие, на което ще бъдат представени най-новите подходи и тенденции в бранд мениджмънта. Ще имате и уникалната възможност да чуете историите на успеха на едни от водещите световни брандове и специалисти. Световноизвестни специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще се присъединят към нас, за да споделят своя опит и да дадат ценни препоръки кое е разковничето и как трябва да общуваме със съвременния потребител, за да имаме емоционална връзка и лоялни клиенти. Ще чуете вдъхновяващи истории, примери от практиката и ценни съвети как да направите своя бранд не просто успешен, а любим.

В момента Честито 19:00 - 23:00
  • Ivana Edno Obicham Te 20:42 в момента
  • Dragana Mirkovic Dusu Si Mi Opio 20:37 Предишна
  • Konstantinos Koufos Sta Kalytera 20:34 Предишна
  • Nelina Kaloyan Piruva 20:28 Предишна
  • Saban Bayramovic Gelyam Dade 20:22 Предишна
  • Pantelis Pantelidis Ginete 20:19 Предишна
  • Dancho Roman, Sasho Roman Skitnik Bez Dusha 20:13 Предишна
  • Srebarni Krile Da Li Je To Sve.mp3 20:09 Предишна
  • Mihalis Hadzianis Den Fevgo 20:05 Предишна
  • Iva Davidova Ponapil Se Iliya 20:01 Предишна

Програма

17:00 - 19:00 Най-добрият микс от песни

19:00 - 23:00 Честито

23:00 - 00:00 Ретро микс

00:00 - 08:00 Най-добрият микс от песни

08:00 - 10:00 Капучино