The Voice | Magic FM&TV | Витоша | Веселина

66% от потребителите предпочитат да купуват от компании, които връщат нещо на обществото

12.07.2019
Данните сподели Марсел Леви по време на Първата брандинг конференция

 

 

 

 

66% от потребителите предпочитат да купуват от компании, които връщат нещо на обществото

 

Списание Business Lady събра едни от най-добрите маркетолози и бранд мениджъри на една сцена. Те разкриха как да създадем любими брандове и да печелим от тях. Събитието предизвика голям интерес сред гилдията и напълни залата на Rainbow Plaza.

Brand Talks стартира с лекцията на Василиса Иванова, Strategist & Trainer, Marketing Communication, която разказа за инсайта или защо някои брандове успяват да ни развълнуват?

„Инсайт техниката се използва, като показва сблъсък на вътрешна човешка потребност и външно напрежение или натиск. Тогава се появяват тези любими марки, да ни разберат, подкрепят, балансират в тежки и болезнени моменти.

Темата за любовта, лоялността и ефективността на брандовете, засегна Александър Христов, Управляващ Директор на Параграф 42.

„Макар че са взаимосвързани, лоялността към бранда е по-добра от любовта, защото тя е по-устойчива, по–осъзната и вероятно по-малко емоционална, и осигурява предсказуемост. Лоялността създава гарантирано потребление.

Могат ли марките да бъдат движещата сила на прогреса на човечеството? Този въпрос засегна МарселЛеви, Търговски директор на Noble Graphics. В презентацията си Марсел даде примери, как социалният маркетинг дава и огромна възможност за печалби на компаниите. Той изнесе особено интересна и полезна статистика:

„46% от потребителите са готови да плащат повече за продукти и услуги на социално отговорни компании, а 50% биха приели по-ниска заплата, ако тяхната работа допринася за нещо важно и смислено.“

За финал Мрасел Леви сподели, че вярва, че “Когато маркетингът е с кауза, бъдещето поколение би могло да мечтае да променя света, като стане бранд мениджър!„

Мартин Димитров, който е Творчески директор на “Nitram” беше категоричен, че пазарите са разпределени. Поради тази причина той посъветва да не гожорим на всички.

Има една половина, която е твоята половина! Харесват се тези, които говорят много точно на своите си целеви групи.“

Много интересни примери за кампании, използващи посланието за „тук“, териториални символики като инструмент за създаване на идентичност, атрактивност и увеличение на продажби.

В момента Капучино 07:00 - 10:00
  • Desislava Toksichen 09:24 в момента
  • Free Sound Band Otrov 09:21 Предишна
  • Eirini Ntisiou To 'Xei I Kardia Mou 09:18 Предишна
  • Orlin Goranov I 09:14 Предишна
  • Tamara Dragic Neko Kao Ti 09:10 Предишна
  • Slavi Trifonov I Bez Tebe 09:05 Предишна
  • Majestic, Boney M Rasputin 09:02 Предишна
  • Slavica Cukteras Pun Gas 08:58 Предишна
  • Vlado Dimov, DJ Rossko Valsheben Cvyat 08:55 Предишна
  • Maria Tsani Ston Rythmo Mou 08:46 Предишна

Програма

00:00 - 08:00 Най-добрият микс от песни

07:00 - 10:00 Капучино

10:00 - 12:00 ВИП зона

12:00 - 16:00 Честито

12:00 - 16:00 Честито